יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

טוטו

משחק טוטו פופולרי

טוטו ווינר הוא משחק פופולרי מאד בקרב אוהדי וחובבי כדורגל בארץ. טוטו ווינר מנוהל על ידי המועצה להסדר ההימורים בספורט. הזוכה בו עשוי לזכות במיליוני שקלים. טוטו ווינר נחשב למשחק הימורי המתאים לצעירים ומבוגרים חובבי ספורט בעיקר.

מידי שבוע ניתן לראות ולשמוע באמצעי המדיה השונים פרסומות רבות  המזכירות להשתתף בהגרלות השונות של הטוטו, בין השאר, גם טוטו ווינר.

עקרונות טוטו ווינר

אחד מן היתרונות הגדולים של טוטו ווינר היא האופציה להמר על תרחיש אפשרי שעלול להתרחש במשחק.
תוכלו להמר איזו קבוצה תקבל כרטיס אדום ראשונה במשחק הכדורגל ואיזו קבוצה תקבל כרטיס צהוב. יתרה מזאת, בטוטו ווינר תוכלו להמר לא רק איזו קבוצה קיבלה כרטיס, אלא מי ספציפית מהשחקנים קיבל אותו.


בנוסף, ניתן להמר על דברים אחרים ושונים שמתרחשים במהלך משחק הכדורגל כגון: איזו קבוצה תבצע ראשונה חילוף, כמה קרנות תהיינה במשחק, האם יהיה פנדל במשחק ולטובת איזו קבוצה ומי יבקיע שער אם בכלל.

בנוגע להבקעת שערים ניתן להמר איזו קבוצה תבקיע יותר שערים ובאופן פרטני, איזה מן השחקנים יבקיע אותם. בטוטו ווינר ניתן להמר כמעט על כל מה שעולה על דעתכם ועל תרחישים שונים העתידים לקרות במהלך המשחק.
טוטו ווינר מתקיים על יחסים. הוא נותן מדד ליחס שיתרחש משהו במשחק ומה הסיכויים שתרחיש זה עלול לקרות.

בעלי הטוטו ווינר מחליטים מהם הסיכויים שיינתנו לתרחישים שונים במהלך המשחק. הסיכויים נעים בטוטו ווינר בין אפס לשלוש. ככל שהסיכוי שיתממש תרחיש מסוים נמוך יותר, כך המספור יהיה קרוב יותר לאפס. לעתים נדירות, ניתן לראות גם כי ניתנים סיכויים הגבוהים משלוש. אם נחליט להמר בטוטו על תרחיש לו ניתנו סיכויים נמוכים ונגלה כי אכן התקיים הדבר וזכינו, סכום הזכייה בטוטו יהיה גבוה ורב יותר.

אם לדוגמה החלטתם להמר על משחק בין קבוצת תחתית ישראלית לבין קבוצת ברצלונה הגדולה, הרי הסיכויים שברצלונה תנצח גבוהים בהרבה מזה שהקבוצה הישראלית תנצח. ברצלונה היא קבוצה בעלת שם עולמי עם תקציב גבוה פי כמה וכמה מכל קבוצת כדורגל ישראלית. לדוגמה, החלטתם להמר כי קבוצת התחתית הישראלית תנצח את ברצלונה, והסיכויים שניתנו לכך על ידי טוטו ווינר היו נמוכים מאוד.

בתום המשחק, למרבה השמחה, הקבוצה הישראלית ניצחה את ברצלונה האדירה. במידה וכך הדבר, סכום הזכייה יהיה גדול בהרבה מזה שהייתם מקבלים לו ברצלונה הייתה מנצחת.

טוטו ווינר – משחק מאתגר

בדרך כלל ניתן למלא ולשלוח טופס של טוטו ווינר על לפחות שלושה פריטים ויותר הקשורים למהלך המשחק. שלושת הפריטים יכולים להיות: שלושה משחקים שונים המתקיימים או שלוש אפשרויות שונות היכולות להתרחש במהלך המשחק (קרנות, פנדלים, חילופים וכדומה). בטוטו ווינר לא ניתן לשלוח על פחות מזה.


טוטו ווינר הוא משחק, מאתגר ומעניין שאפשרויות ההימורים בו הן שונות ופתוח, מה שמוסיף לייחוד שלו.