יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

לוטו

לוטו והציפייה לזכייה

הגרלת הלוטו נערכת על ידי מפעל הפיס מידי שבוע. ממלאי הטפסים השונים של הלוטו כוססים את הציפורניים מידי שבוע בציפייה מתוחה לשלב יציאת הכדורים הנבחרים מן המכונה. במידה וכל המספרים שהם מילאו בטופס עלו בגורל, הם יהיו המיליונר הבא.

מילוי טופס לוטו הוא אינו דבר של מה בכך ואנשים רבים מסגלים לעצמם דרכים וטכניקות שונות לכך. ישנן מספר שיטות מרכזיות שבהן אנשים ממלאים את הטופס ורובם מאמינים כי בסופו של דבר, זה מה שיעניק להם את הזכייה בפרס הלוטו המיוחל.
קיימים כמובן מקרים שחלק מן הזוכים אכן ניסו טכניקה ספציפית שבסופו של דבר סייעה להם לזכות בפרס.

טכניקות למילוי טופס לוטו

אחד הכללים המרכזיים שיודע על ממלא טופס לוטו הוא שהתמדה במילוי הטפסים, מובילה להצלחה. חשוב להקפיד ולמלא מידי שבוע את הטפסים משום שמידי פעם, גם אם לא זכיתם בפרס הראשון, תוכלו לזכות בסכומי כסף קטנים יותר. אם ניחשתם שלושה מספרים לפחות נכונה, תוכלו לקבל סכום כסף מזערי, אך מנחם.

הטכניקה הראשונה למילוי טפסי לוטו שמשתמשים בה היא בחירת מספרים בעלי משמעות אישית. רבים הם הבוחרים מספרים שכוללים את היום, החודש ושתי הספרות האחרונות של השנה שבה נולדו. חלקם בוחרים תאריכים אחרים למזכרת כגון: יום נישואין, תאריכים היסטוריים וכו'. רוב מי שממלא תאריכים אלו מקפיד למלא שוב ושוב מידי שבוע את טופס הלוטו עם אותם המספרים.

האמונה הרווחת בקרב ממלאי הטפסים היא כי יבוא יום וההתמדה ברישום אותם מספרים שוב ושוב תשתלם. חלקם גם מפחדים מ"חוק מרפי" שביום שבו ישנו את המספרים שהקפידו למלא באופן עקבי, דווקא אז יעלו בגורל המספרים הישנים שנהגו למלא בטופס הלוטו.

טכניקה נוספת למילוי הטופס היא לבקש ממישהו שמעולם לא מילא טופס בחייו למלא אותו עבורכם. זהו סוג של אמונה שטוענת שדווקא בשל העובדה שאדם הוא חסר ניסיון וידע במילוי טפסי לוטו, הוא זה שיוביל אתכם לזכייה במילוי הטופס עבורכם.

הדרך הנפוצה ביותר היא למלא טופס לוטו יחיד, בעיקר לפני הגרלה גדולה עם פרס משמעותי, יחד עם קבוצה גדולה של אנשים. זה יכול להיות מילוי טפסי לוטו עם חברים קרובים בעבודה, מילוי טפסי לוטו עם קרובי משפחה ועוד שלל רעיונות. יש את אלו המגדילים לעשות וממלאים יחד עם קבוצת אנשים, כמות גדולה מאד של טפסי לוטו, על מנת להגדיל את סיכויי הזכייה.

לוטו וייעוץ עם מכרים

במידה והחלטתם להשתמש באחת מן הטכניקות שנכתבו לעיל במילוי לוטו, ובמידה ואתם חסרי ניסיון בתחום ורק התחלתם למלא לוטו, היעזרו באנשים מנוסים מכם. פנייה לחברים או מכרים שממלאים מזה שנים לוטו, תיטיב עמכם, משום שהם יוכלו לייעץ לכם, כיצד, איך ומתי כדאי למלא לוטו ואולי גם לתת לכם טיפים קלים מהניסיון שלהם בהגרלה לאורך השנים.