יום שני, 8 ביולי 2013

דלתות מעוצבות

עולם עיצוב הפנים בישראל (ובעולם) נמצא במגמת תסיסה מזה שנים רבות. לאחרונה, גוברת המודעות בנוגע לעיצוב פנים, הן בבתי עסק והן במתחמים פרטיים. ואכן, הזרם האדיר לא פסח גם על תחום הדלתות. 

מבחר דלתות מעוצבות

כיום, ניתן לרכוש דלתות מעוצבות אשר הופכות כל כניסה לבית או לחדר ל"חגיגה אמנותית" של ממש. דלתות אלה נהנות לא רק מחדשנות ומודרניות. לא אחת, בעקבות פיתוחן החדשני, הן מעניקות לבעליהן גם פונקציונאליות מרשימה. למשל, אלה דלתות אשר מסוגלות בהחלט לתת מענה לבעל הבית/העסק גם מבחינת סוגיות כגון ביטחון אישי ו"ידידותיות למשתמש".

דלתות מעוצבות יכולות להתאים הן לכניסה הראשית והן למעברים שבין החדרים השונים בנכס. למעשה, האפשרויות הינן כמעט בלתי מוגבלות. כיום, דלתות יכולות להיות מעוצבות באופן פרטני לכל לקוח ולקוח, בהתאם לטעמו ובכפוף למידות הפתח המדובר. ישנה גם אפשרות לעצב דלתות באופן דו כיווני. משמע, להקנות לדלת עיצוב מסוים כלפי חוץ, ועיצוב שונה כלפי פנים. זאת, כמובן, בהתאם לחללים המדוברים.

לא לעשירים בלבד

דלתות מעוצבות, בניגוד ל"דלתות רגילות", מורכבות ממספר חומרים שונים המתחברים יחד לכדי תמהיל מנצח. לא אחת, קו העיצוב כולל חיבור נהדר בין עץ, אלומיניום, זכוכית, ברזל ועוד. לכך ניתן להוסיף גם מוצרי פרזול שונים המקנים לדלת את הפונקציונאליות והאפקטיביות הדרושות.

בעבר, דלתות מעוצבות היו מנת חלקם של בעלי ממון בלבד. ואכן, עלותן הגבוהה הפכה אותן למוצרי בוטיק יוקרתיים שאינם נגישים לכלל האוכלוסייה. עם זאת, כיום, מדובר ללא ספק במוצר הזמין כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו. דלתות בעלות עיצובים מדליקים מותקנות כיום בבתים פרטיים, בדירות בבנייני מגורים, בבתי עסק קטנים ועוד. מיותר לציין כי דלתות מעוצבות משתנות בהתאם לעיצוב הכולל של החלל או הנכס. לדוגמה, במידה שמדובר בהתקנת דלת מעוצבת בכניסה לחדר ילדים, ניתן לשלב בעיצוב אלמנטים צעירים וצבעוניים. מנגד, דלת כניסה לווילה רחבת היקף תעוצב בדרך כלל בקווים נקיים ובהתאם למבואה החיצונית.

צוהר לאלמנטים עיצוביים בדלתותעולם הדלתות המעוצבות פתח צוהר (תרתי משמע) גם לאלמנטים עיצוביים ופונקציונאליים מגוונים. לדוגמא, ניתן להתקין בכניסה לבית דלתות הכוללות גם זכוכית עכורה היוצרת קשר בין הפנים לחוץ. כמו כן, אם אתם מעוניינים להתקין דלת מעוצבת במעבר שבין הסלון למטבח, תוכלו מצד אחד להתאים את עיצובה של הדלת לאופי הסלון, ומצד שני לבחור בעיצוב המתאים לקו המנחה במטבח. הוורסטיליות הרבה המאפיינת דלתות מעוצבות הופכת אותן ממש ל"חומר ביד היוצר".

כפי שצוין לעיל, דלתות מעוצבות נהנות גם מאיכות מרשימה בכל הנוגע לבטיחות וביטחון. למשל, במידה ומדובר בדלת כבדה במיוחד, ניתן למקם את הידית בגובה אשר ימנע מילדים קטנים להפעילה. כמו כן, חשוב להדגיש כי העיצוב איננו פוגע ביכולותיה של הדלת לשמור ולהגן על הנכס מפני פריצות וגניבות.

דלתות מעוצבות הינן דלתות יוקרתיות אשר מושקעת בהן מחשבה אדירה בכל הנוגע לעמידותן בפני ניסיון פריצה וכדומה. בסופו של היום, הלקוח נהנה מדלת מעוצבת אשר מצד אחד מקנה לו אפשרות לחבר בין הפתח לעיצוב הכולל של המתחם, ומצד שני מספקת לו את ההגנה הדרושה והמצופה מהדלת כמעבר כניסה.

יתרה מכך, במסגרת העיטורים השונים שניתן לעצב על הדלת, אפשר לחבר גם אלמנטים מתכתיים המקנים לפתח חזות עמידה ואיתנה. הדברים באים לידי ביטוי גם בעסקים ומפעלים. לדוגמא, דלתות רבות מתאפיינות בגדלים לא סטנדרטיים המותאמים באופן ספציפי לפתחים המאפיינים בתי מלאכה ומשרדים.

לסיכום, לקוחות אשר מעוניינים להתקין בביתם או בעסקם דלת מעוצבת יכולים בהחלט למצוא את מבוקשם במחירים סבירים המתאימים לתקציב האישי. המבחר הרב של דלתות בישראל, מאפשר למעשה התאמה של דלת מעוצבת לכל פתח ופתח. בין אם אתם מעוניינים לרכוש דלת כניסה מעוצבת, ובין אם אתם רוצים להתקין דלתות מעוצבות בין החדרים השונים, אין ספק שתוכלו למצוא מענה למבוקשכם.