יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

קורס אופיס

כמעט כל הארגונים כיום מתנהלים באמצעות תוכנות אופיס, ושליטה בהן הן בין תנאי הקבלה לכל משרה שהיא משרדית ביסודה. קורס אופיס יגביר את יכולותיך לנצל עד תום את מעבד התמלילים שהפך להיות סטנדרט בתעשייה.

מסמך ועידה
לתוכנות האופיס החדשות ביותר נלווים מספר מאפיינים מתקדמים. אחד המאפיינים המרגשים הוא הקישוריות, המאפשרת לשתף קבצים ומסמכים דרך האינטרנט, כאשר במידה ויש צורך לשמור על סודיות, קיימת  אפשרות לבצע את השיתוף דרך שרתים פנימיים של החברה. הקישוריות מאפשרת לצוות לעבוד על אותו מסמך בזמן אמת ובמקומות שונים על גבי הגלובוס, המהווה יתרון של ממש בעידן הדיגיטאלי.

הטכנולוגיה שינתה את פניה של עבודת הצוות, ונוכחותם של חברי הקבוצה אינה מחויבת המציאות. בנוסף, שירותי הענן של אופיס מאפשרים לעבד מסמכים על גבי שרתים ייעודיים, כך שניתן לעבוד על כל המסמכים בכל מקום בעולם, גם אם לא מצוידים במחשב האישי.

מערך של חידושים
באופיס 2013 מובנים מאפיינים חדשים, ועל אף שתכנת האופיס ידועה באינטואיטיביות היחסית שלה, הרי שללא הדרכה מתאימה, לא תמיד יש אפשרות להכיר את אותם מאפיינים ולנצל אותם באופן מרבי, לא כל שכן להשתמש במגוון של תפעולים הנגזרים מהם. כך למשל, מתאפיין אופיס 2013 במראה מחודש ונקי עם תפריטים נחבאים כאשר אינם בשימוש, מצב "קריאה בלבד" לקריאה על מכשירים מרובים, יכולת לערוך קבצי PDF בתוך וורד עצמו, מאפייני קישוריות וענן חדשים, שימוש במשאבים מתוך הרשת במסמך עצמו.

קורס אופיס חושף את המשתמש למגוון של תפעולים, בודק את המאפיינים החדשים של וורד, מתרגל יצירה עריכה ושמירה של מסמכים, פורמטים ופסקאות, וכן כיצד לעבוד עם טבלאות וגרפים.

מי צריך קורס אופיס?
בין אם ברצונכם להרחיב את סט היכולות שלכם באופיס, בין אם אתם פוצחים בקריירה חדשה ובין אם אתם עובדים לקראת קידום רציני, קורס אופיס יאפשר לך לבחור את התוכן המתאים לך- ממתחילים ועד מתקדמים, בנושאים רבים ומשתנים. גם מי שכבר משתמש בתכנות האופיס עלול להיות מופתע מכמות היישומים המועילים שאינם בשימוש בשל פערי ידע, ועוד יופתע לגלות כי קורס מעמיק לא רק את יכולות ההתנהלות מול התכנה אלא גם את יעילות העבודה על בסיס יום יומי.
במהלך הקורס יתגלו מאפיינים חדשים ונוחים שלא ניתן לדעת על קיומם ללא הדרכה חיצונית. כמשתמש מתחיל, יעניק הקורס כלים חשובים, ההכרחיים בעידן האינטרנט. כמשתמש ותיק יותר, קורס אופיס ילמד אותך מספר דברים מדהימים שמעולם לא ידעת על אופיס, דברים שיאפשרו לך להכין מסמכים מהר יותר, טוב יותר וללא טעויות.

צועדים עם הזמן אל האופיס
תוכנת אופיס מתפתחת ומשתפרת עם הזמן, ומציעה יתרונות רבים וחדשים, ובעזרת קורס ניתן למקסם אותם כמו גם לרכוש תחושת בטחון בהתנהלות, ולהפיק מן הזמן את המרב.
בין הכלים הנרכשים בקורס נכללות גם יכולות כגון הצגת דוח"ות פינאנסיים, או שימוש באאוטלוק כמנהל זמן. כמו כן, נלמדים מיני טיפים וטריקים המנעימים את זמן העבודה במהלך השימוש בתכנות האופיס, וכל השינויים, גדולים כקטנים, שהתרחשו בתוכנות כאשר גרסאות 2007 ו-2010 נוספו לשוק. קורס אופיס יאפשר לך להכין מסמכים מקצועיים ואופן השימוש היעיל ביותר שיש.